vrijdag 16 november 2012

what's in my shower?!







Hey, 

ik ga vandaag in foto's laten zien wat ik gebruik in de douche en in bad. 




Ik hou van douchen en badderen!! gewoon lekker schoon zijn, en vooral steeds anders ruikende producten te gebruiken. Hier is mijn (en die van m'n moeder) collectie.


douchegel/creme/jelly/zeep




Oke, dit is aardig wat en vrij verschillend. o.a. nivea, lush, fa, kneipp, rituals en etos.
ik vind de natuurlijke geuren van kneipp erg lekker, en dan vooral fata morgana en amandel bloesem (niet op de foto) maar nivea en lush ben ik ook veriefd op!! Bij de nivea producten wordt je huid gewoon heel erg lekker gevoed, (mijn favoriet is denk ik diamond touch) en lush ruikt go-dde-lijk maar verzorgt wel minder goed (favo zeep is honey i washed the kids, en de showerjelly woosh (links op de foto) is ook geweldig.

hairproducts



Qua haarproducten verschilt het heel erg wat ik gebruik, maar meestal is dit van andrelon, dit vind ik gewoon een fijn merk en kan dan ook niet wachten tot dat de oil&care lijn in de winkels ligt. maar op het moment gebruik ik garnier fructis grapefruit tonic en die ruikt echt zooo lekker, andrelon care & repair conditioner deze lijn vind ik heel fijn voor mijn droge, pluizige haar en ik gebruik het l'oreal elvive re-nutrive hair mask.


bath products



in een woord: LUSH!!! ik ben gek op hun badproducten!! en dan vooral de bubblebars omdat je die een aantal keer kunt gebruiken. ik heb op het moment een heel klein stukje the comforter bubblebar (die roze met witte) en als die op is wil ik hem zeker nog een keer kopen. ook ligt er een ong. halve Dorothy (met het regenboogje) en een halve pop in the bath (die met het bloemetje) en deze zijn allebei fris, zacht en vooral rustgevend. en er ligt een halve karma die is wat kruidiger. en dan nog twee limited editions van de kerst lijn, namelijk christmas eve bubble bar (geel met blauw, moet een maantje voorstellen) en golden wonder (het grote cadeau) dit is de enige bathbomb die ik heb en deze heeft een 'verassing' in zich.


face & body




En dan heb ik ook nog een essence facewash en een masker van essence tegen puistjes, maar die gebruik ik niet zo vaak. en ook nog een kneipp bodybutter met amandelbloesem geur en een dove bodylotion.


nou dit waren mijn douche en bad producten ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende keer


X-jes Laurea


Wat is jou favoriete product voor onder de douche of voor in bad?

laat het weten in de comments

Geen opmerkingen: