zaterdag 10 november 2012

Warme handen

Winter,
ik kan er dol op zijn of een hekel aan hebben. Lekker warm binnen naar buiten kijken en de eerste sneeuw vlokjes zien vallen, buiten een sneeuwballen gevecht of een mooie sneeuwpop maken. Heerlijk ♥ Maar op de fiets in de kou en de hele dag regen. Bahh... 
Met leuke handschoenen en dikke sjaal gaat het gelukkig nog wel :) Daarom zijn hier een paar leuke handschoenen. 


Bij de claire's is het dit weekend 'buy 1 get 1 50% off'' op de cold weather spullen. Ze hebben er hele leuke handschoenen hier een paar voorbeelden :

Super Soft Convertible Gloves
Deze handschoenen zijn de 'Super Soft Convertible Gloves' ze zijn super zacht en hebben en klepje die je de overheen kan doen als je het koud hebt. Ze zijn van de claire's voor €8.50. Je hebt ze ook in het wit en in het rood.


Mustache Stretch Gloves
Dit zijn de 'Mustache Stretch Gloves' handschoenen van de claire's (€5.50) Ze zijn ook in het zwart verkrijgbaar. 
De dieren handschoenen vind ik zelf ook heel leuk! Hier een paar voorbeelden: 

Owl Convertible Gloves
Deze uilen handschoenen vind ik echt heel leuk!
Penguin Convertible Gloves
Deze penguin handschoenen vind ik iets minder maar nog steeds heel leuk.
Panda Convertible Gloves
Deze Panda handschoenen vind ik persoonlijk het leukste!
Frog Face Convertible Gloves
Dit zijn kikker handschoenen. Ik vind ze echt super schattig! Het tongetje erbij maakt het helemaal af.
Je hebt ook nog Kittens, Rainbow Monkeys & Striped Critter. Deze handschoenen zijn allemaal van de voor €12,50 te koop bij de claire's.





Meisjes wanten
Deze wanten zitten zooo lekker ! Je wilt je hand er gewoon nooit meer uithalen! Het enige nadeel is dat  je geen losse vingers hebt maar ze zijn echt super handig voor op de fiets. Je kan ze kopen bij de V&D voor €12.99.


Meisjes handschoenen
Deze Uilen handschoen horen ook nog bij de dieren handschoen maar deze zijn van de V&D en iets dikker. Ze zien er echt super mooi uit!  Ze zijn van de Accessorize en kosten €14.90.




Wanten
Dit zijn echt hele lekkere gebreide winter wanten van esprit. Ze zijn net binnen bij de V&D. Ik heb ze niet gepast maar ik vond ze er zo leuk uitzien. Ze kosten €19.95.

Dit waren de leukste handschoenen/wanten die ik kon vinden. Ik hoop dat er een leuke bij zit.

x-jes Francesca






Geen opmerkingen: