maandag 26 november 2012

Nagellak TAG:

 nagellak, love it! daarom vandaag de nagellak  TAG




uit hoeveel lakjes bestaat jou stash?

111! als je de top/base coats ook mee telt.

van welk merk bezit je de meeste lakjes?

van essence daar heb ik er 42 van, maar ik heb er ookbest wat van catrice.

Wat is de meest voorkomende kleur?

dat is net aan blauw, met 13 lakjes. maar van roze en paars heb ik er 12 dus een clos call.

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?

ja, bruin ik ben gewoon nog niet een hele mooie tegengekomen. en qua finishes de velvet finish, maar daar ben ik wel heel erg benieuwd naar!

Welke nagellak draag je het meest (kleur/merk/naam) ?

dat is denk ik 540 ocean van Gosh een mooie turquoise kleur, of nmmr. 10 van de hema dat is een prachtige royal blue achtige kleur.

bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die niet hebt weggegooid?

dat is without a doubt het lakje van etos effect nails, nmmr. 900. ik vind  het een prachtige kleur maar je kan er gewoon niet meer mee lakken misschien speelt het ook mee dat dit een van mijn eerste lakjes was?

gebruik je een basecoat?

ja, de diamond power shield nail hardener van essence, erg fijn.

Gebruik je een topcoat?

ja ook dat, ik gebruik de quick dry topcoat van essence, niet geweldig maar wel prima.

werk je liever met stempels of uit de losse hand met nailart?

nou, ik heb alleen stempels van essence en die vind ik lang niet even fijn. maar ik ben ook niet geweldig in losse nailart. ik ga liever voor de sponge techniek of een vinger een ander kleurtje. simple but effectif!

hou je van shimmers/glitters of liever een creme finish?

dat verschilt ik vind het leuk om af te wisselen. ik vind een creme finish wel gouw saai waardoor ik er vaak glitters of een nailart bij maak, dus ik denk dan toch wel glitters.

voel je je kaal zonder nagellak?

nee, ik heb op het moment ook geen nagellak op maar ik voel me wel mooier met.

hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?

0! maar meestal is dat wel anders ;)

dit was het alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden.

X-jes Laurea

welke kleur nagellak heb je op dit moment op?

ik tag btw iedereen :p

1 opmerking:

Anoniem zei

wat een leuke tag !
nog niet zo vaak gezien deze,en weer leuk om te lezen natuurlijk (:
xoxo