donderdag 22 november 2012

Mijn wishlist



vandaag wil ik mijn wishlist met jullie delen. Het leek mij wel leuk, want nu de feestdagen er aankomen denk ik dat iedereen wel een oogje heeft op een aantal producten en vandaag dus die van mij. Het zijn geen extreem dure producten soms zijn is het niet eens een specifiek product maar bijv. een collectie waar ik benieuwd naar ben etc...
oké laten we maar beginnen.





make-up

als eerst: de geweldige essence fantasia highlighter!! wat een beauty. maar ik wil hem wel even goed bekijken want misschien vind ik hem ietsjes te koel maar dat moet ik nog even zien.

essence higlighter: 2.99



de bourjois healthy mix concealer nmmr 53.
ik heb deze al eens van een vriendin geprobeerd en ik vond hem heel fijn, alleen weet ik niet of ik er 10,67 voor over heb. waarschijnlijk swicht ik er uiteindelijk toch voor

bourjois healthy mix concealer: 10,67

Fashion

dit bedoel ik met niet een specifiek iets maar wel het soort. namelijk winter accesoires.
ik heb al een lekkere kolsjaal (die van de outfit of the day) en 2 fijne paar handschoenen, maar ik krijg de laatste tijd als ik naar school fiets een heel koud hoofd dat ik er ook hoofdpijn van krijg, dus ik denk dat ik zo'n band ga kopen, zodat je haar nog wel redelijk blijft zitten maar je hoofd niet bevriest. hier een paar voorbeelden.

                                                          


nog zoiets!! ik wil ook al een tijdje wat leuke, grappige, grote of mooie ringen. met een sleutel, veer of een mooie steen bijvoorbeeld. maar ik kan het gewoon niet vinden.

                                                    

lifestyle

ik heb al een paar leuke dingen op het oog die ik misschien ga vragen voor kerst.

dit super schattige thee doosje bij de xenos dit vind ik zooo enorm leuk!!

thee doosje: 2,49

dit vind ik een heel mooi schilderijtje hij is van de wibra en zeker voor de prijs vind ik hem erg mooi. mooie tekst, mooi geschildert, niet vies en stevig hout
in de blogpost van vanmiddag van fran kun je ook nog twee andere variaten zien en dan hebben ze er nog twee of drie.

schilderijtje: 1,49

en dan dit super lieve setje van het kruidvat met een bruisballetje, een zeepje, een badpuff, een hand creme en een douche gel, owh en het zit verpakt met een mini slee love it!!

overig

een dienblad ik heb wel een mooie gezien bij de xenos, ik wil een witte (liefst creme wit) en een beetje een middelmaatje

een thermosmok, zodat ik warme thee mee kan nemen naar school

een notitieboekje in a4 formaat 'cause i love to write!!

en dat was het al weer!!! best wel lang (oops)

X-jes Laurea

wat staat er op jou wishlist? laat het weten bij de comments!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Love jullie blog!

xx