zondag 4 november 2012

Even voorstellen...

hallo!

yeahhhh, onze eerste blogpost!!
vandaag willen we ons voorstellen.


het idee

Een tijdje terug kreeg ik (Laurea) een idee om een blog op te starten, maar in mijn eentje vond ik het teveel. Dus vroeg ik een van mijn beste vriendinnen om mee te helpen. Vandaag ben ik
afgereisd naar het verre Loosdrecht (ik woon in Hilversum haha) om de blog te beginnen. Oké, niet zo moeilijk dachten wij... maar er ging best veel tijd in zitten. Nu het is gelukt zijn we er wel super blij mee!!

Francesca

Hey,
Ik woon in Loosdrecht (zoals jullie al wisten). Ik ben 13 jaar en zit op het Roland Holst bij Laurea. Ik vond het een leuk idee om een blog te beginnen. Het is wel veel werk maar het gaat ons lukken! :). Verder ben ik gek op dingen bakken dat heb ik van mijn moeder, vandaar dat ik regelmatig wat lekkere dingen online zet :p. mijn moeder heeft trouwens ook een website waar je wat bakspullen kunt kopen http://www.vrouwtjedeeg.nl/over_ons



Laurea

hallokidoki!!
Ik ben 13 jaren jong :p, ik ben 1/4 Italiaans, ik hou van koken, ik ben gek op shoppen, ik heb een soort nagellak verslaving, en ik praat veel, heel veel ;). ik ga vooral bloggen over fashion en make-up, ik heb niet heeeeeel veel make-up maar ik kan er best een paar leuke looks mee maken. ook kun je leuke inspirational posts verwachten, en natuurlijk outfits of the day.





x-jes Laurea & Francesca



Geen opmerkingen: